· Захищати себе: «То ти мене неправильно зрозумів». Пояснювати свої слова і
вчинки: «Причина, чому я це сказав, у тім…». Враховуйте, людина вас зараз не
чує, вона – у владі своїх емоцій. І говорити треба не про себе, а про неї.
· Не варто починати перепрошувати: «Так, я не повинен був говорити про це», «Даремно
я це затіяв».
· Нападати: «Так, я не правий, але, погодьтесь, і Ви теж…», «Можливо, ви і не
праві, але я не можу зрозуміти, чому…», тобто не можна задавати питання, що
починаються з «але».
·
Не кваптеся давати поради: «Випий валеріанку. У тебе зовсім розхиталися
нерви».
·
Виявляти поблажливість: «Мені здається, ти перебільшуєш», «Чи варто так
заводитися?», «Не засмучуйся, не бери в голову».
· Не можна відкидати емоції людини, що розгнівалася, давати інше тлумачення:
«Мені здається, насправді причина не в мені, а втім, що ти постійно порівнюєш
мене з кимсь», «Це просто твої комплекси», «У тебе знижена самооцінка, тому на
тебе все так діє».
· Якщо ви явно не хочете про це зараз – відкладіть розмову на якийсь час: «Ми
повернемося до цього, але давай спочатку ти відпочинь».
Немає коментарів:
Дописати коментар