середа, 4 травня 2016 р.

Як не можна поводиться з розгніваною людиною



·  Захищати себе: «То ти мене неправильно зрозумів». Пояснювати свої слова і вчинки: «Причина, чому я це сказав, у тім…». Враховуйте, людина вас зараз не чує, вона – у владі своїх емоцій. І говорити треба не про себе, а про неї.
·    Не варто починати перепрошувати: «Так, я не повинен був говорити про це», «Даремно я це затіяв».
·      Нападати: «Так, я не правий, але, погодьтесь, і Ви теж…», «Можливо, ви і не праві, але я не можу зрозуміти, чому…», тобто не можна задавати питання, що починаються з «але».
·        Не кваптеся давати поради: «Випий валеріанку. У тебе зовсім розхиталися нерви».
·        Виявляти поблажливість: «Мені здається, ти перебільшуєш», «Чи варто так заводитися?», «Не засмучуйся, не бери в голову».
· Не можна відкидати емоції людини, що розгнівалася, давати інше тлумачення: «Мені здається, насправді причина не в мені, а втім, що ти постійно порівнюєш мене з кимсь», «Це просто твої комплекси», «У тебе знижена самооцінка, тому на тебе все так діє».
·     Якщо ви явно не хочете про це зараз – відкладіть розмову на якийсь час: «Ми повернемося до цього, але давай спочатку ти відпочинь».


Немає коментарів:

Дописати коментар