пʼятниця, 6 травня 2016 р.

Як треба розмовляти з людиною, що знаходиться у гніві



·        Насамперед, необхідно прийняти стан цієї людини, а вже потім ставити питання. Адже що відбувається у випадках неправильного реагування на гнів? Ви хочете скоріше закрити ситуацію, утекти, а зовсім не зрозуміти, досліджувати.
·        Найперше правило – відбивати почуття цієї людини: «Ти назвав мене нечупарою. Це звучить так, начебто в тебе найжахливіша дружина на світі», «Ти говориш так, немов тобі страшенно не пощастило і ти шкодуєш, що оженився на мені».
·        Намагайтеся визначити його почуття: «Що з тобою? Може, тебе на роботі хто роздратував? Може, ти нервуєшся через те, що наш син отримав двійки?»
·           Можна позначити невизначеність: « Я не зовсім розумію, що ти відчуваєш, коли так говориш».

·     Приєднатися до його переживань: «Я тебе розумію», «Якби я була на твоєму місці, я б теж обурилася». 

Немає коментарів:

Дописати коментар